::AqilahNajwa::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. i'm najwa ..do follow me :).


Tagboard!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: aqilah Najwa
Others:   


No Longer a Matrician~~

Hye gengz...

I finally come back after a long dissappearance...hu3...mmg sblom ni hajat nak update blog lepas dh abes matrik...tau2 jela duk kat matrik 2 x de mase nk mengupdate-update blog ni kan...well, since I'm free now I can wrote all about my studies at Kolej Matrikulasi Pahang n all my fren at there...

Mase mule-II masuk kolej dlu (saje gune p'kataan kolej nmpak vogue' ckit...ha3..) mmg totally blank ngn atmosphere kat situ...yela sblom ni x biase ngn keadaan duk ostel (shhh...sbnarnye dulu mase form 4 dpt g MRSM tp smpat duk sbulan je..nak tau sbb ap??aishh..x yah la cite..malu je kot..he3...). time mggu orientasi smggu 2 terasa bagaikan dduk sbulan...ish3...nk tido pon bape jam je...time 2 bile dpt balik mmg epi giler2 ahh...walaupon umah sejengkal je, urmm 2 la yg buat rase excited nak balik umah 2 membuak-buak...sape yg rase camni mase duk matrik kite 'sep' ckit..kih3...sape yg x nk balik 2 mmg tough la die...haa... cakap psal x balik ni ad la 2 org jiran bilik tu x de rase langsung nak balik...mesti dyeorg dh adapt giler ngn situasi camni...kan3??

Lpas abes mggu orientasi 2 rase oke la ckit...x de t'kejar2 sgt...smggu dua je bole rilek, pas2 sibuk ngn assgnmnt bagai...lab rport lagi, bku tuto lagi, additional exrcise lgi...sabo jela...tp msti ad sbb ats sesuatu cabaran 2 kan?? tp 2 la ni tgh mnuggu rsult PSPM II pulak ni...mcm mane la rsult agknye2...yg pasti lpas ni biology is not one of my choice dah...sbb ap??sbb : bio is not in chemistry with me... that's totally rite... mmg la sjak form 4 lgi dh amek subjek sains like chemistry, physics, biology, mathematics and all yg kait rpat ngn sains smpai lani...still not adapt to biology..that's why I cannot continue anymore with all that science stuff...peace yoo...

opss..hmpir t'lupe nak cite kat korang psal my fren...oke2..ni nak cite psal sorg2 + gmba dyeorg skali...opkos la byk gmbar dyeorg slame stahun b'kawan ni...jap ea...scroll ke bawah kalau nak tau...


now this is my lovely roomate...both of them are so kind...yg sblh kiri 2 wanie then sblh 2 pulak dayah...sorg duk t'ganu sorg duk rompin...dayah opkos dgn loghat t'ganu nye n wanie pulak kadang2 x pham ape yg dayah ckap..tp 2 la yg buat smuenye klakar..kiteorg pon dpt blaja loghat t'ganu ckit2..luaskn pngetahuan..hee~~

ni epa a.k.a ibu...sbnarnye epa ni jiran bilik dpan tp dye slalu lepak kat bilik kiteorg..pas2 dye kate mcm b'bini due pulak asyk ulang alik bilik....laka2 je epa ni...hu3...tp dye slalu buat kiteorg epi sbb dye x penah senyap..if one of my roomate including me have a problem, she will comfort us no matter how...



ape lagi ea nak membebel dlm post kali ni??rasenye ckup la kot...6ti abes semue mklumat pribadi t'keluar...ho3...kalau korang rase entri kali ni x best, I'll try my best for the next entry..mane2 typo 2 harap maafkan...semue org definitely akn buat salah kan...x kire la salah 2 kecik ke besar ke....and kalau korang nak bagi idea for the next entry just tell me oke... InsyaAllah x kecik ati... *eyh tetibe je...kih3...